De collectie van Museum Kranenburgh

In de korte documentaire De collectie van Museum Kranenburgh zie je de hoogtepunten van Museum Kranenburgh in een notendop. Weet je nog niet zeker of je het stoomgemaal wil bezoeken? Laat je dan overtuigen door de bovenstaande video. Wil je meer leren over expressionisme en de Bergense school? Ook dan is de korte documentaire over Museum Kranenburgh het kijken waard.

Het verhaal achter de collectie van Museum Kranenburgh

Museum Kranenburgh ligt in het prachtige Bergen. Het museum exposeert moderne kunst en kunst van nu. Expressie staat centraal in museum Kranenburgh, veel van de tentoonstellingen gaan dan ook gepaard met interactieve activiteiten, zoals tekenen of zelf kunst maken. Om die reden is het museum niet alleen voor volwassenen een leuke ervaring, maar zijn zowel jong als oud in Museum Kranenburgh goed vertegenwoordigd.

Voor meer informatie over het gemaal bezoek je deze website. Ben je benieuwd naar welke andere musea je in de omgeving van Museum Kranenburgh treft? Ga dan naar dit handige museumoverzicht

De collectie van Museum Kranenburgh

Museum Kranenburgh