De collectie van Sjakie’s Chocolade Museum

In de korte documentaire De collectie van Sjakie’s Chocolade Museum Middelburg neemt het museum je in een vogelvlucht mee door hun collectie. Leer meer over cacaobonen en Willy Wonka en kom erachter of het chocolademuseum het bezoeken waard is.

Het verhaal achter de collectie van Sjakie’s Chocolade Museum Middelburg

In 2018 opent Stichting Chocolate Lovers de deuren van het museum. In dit museum staat het proeven en snoepen van de chocolade helemaal centraal. Dit lekkere museum is een groot succes. In 2019 mag het museum al zijn 18.000ste bezoeker verwelkomen. In het museum kan je de chocolade beleven: je kan niet alleen proeven maar ook ruiken, zien, voelen en ervaren. Daarnaast leer je hoe je van cacaobonen de lekkerste chocolade maakt.

Ben je op bezoek geweest bij het museum? Vergeet dan ook niet een bezoekje te brengen aan de cadeauwinkel. In 2020 opent in de winkelstraat in Middelburg een Zeeuwse Cadeauwinkel. Sjakie’s Zeeuwse Cadeauwinkel verkoopt de mooiste producten van Zeeuwse bodem.

Voor meer informatie over het verhaal van Sjakie’s Chocolade Museum bezoek je de website van het museum. Een overzicht van andere musea vind je op deze pagina

De collectie van Sjakie's Chocolade Museum

Sjakie’s Chocolade Museum Middelburg