A Curious Universe | Jan Worst

MUSEUM/MINUUT | In de zomer van 2023 presenteert Museum MORE in Gorssel het eerste, grootschalige retrospectief van de internationaal erkende kunstenaar Jan Worst. In deze MUSEUM/MINUUT nemen we je kort mee naar de tentoonstelling A Curious Universe.

Jan Worst | A Curious Universe

Stap je in de wereld van Jan Worst dan stap je in een wereld van uiterlijk vertoon, luxe, privilege en een rijkdom aan gedecoreerde boeken, wandtapijten en antieke interieurs. Worst maakt de toeschouwer onderdeel van een voyeuristische situatie waarin je met een betrapt gevoel kijkt naar de overdaad en de figuranten die zich hierbinnen bewegen. Over de opening van de expositie A Curious Universe vertelt de kunstenaar zelf in deze MUSEUM/MINUUT.

Voor meer informatie over de tentoonstelling ga je naar de website van Museum MORE. Wil je meer video’s bekijken over het museum? Ga dan naar deze museumpagina

Jan Worst | A Curious Universe

Museum MORE