Maak kennis met Het Nieuwe Domein

In de korte documentaire Maak kennis met Het Nieuwe Domein zie je de hoogtepunten van Het Nieuwe Domein in Sittard in een notendop. Weet je nog niet zeker of je in dit museum wil afdalen? Laat je dan overtuigen door deze video.

Maak kennis met Het Nieuwe Domein

Het Nieuwe Domein creëert een verbinding tussen hedendaagse kunst met internationale allure en regionale historische en archeologische objecten. Op deze manier hoopt het museum mensen te inspireren om op een nieuwe manier naar zichzelf en de wereld om zich heen te kijken.

Voor meer informatie bezoek je de website van het museum. Wil je andere musea ontdekken in de buurt van Het Nieuwe Domein? Bekijk dan dit overzicht van alle musea in Limburg.

Het Nieuwe Domein

65+€7.50