De collectie van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen

In de korte documentaire De collectie van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen zie je de hoogtepunten van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen. Weet je nog niet zeker of je dit museum wil bezoeken? Laat je dan overtuigen door de bovenstaande video. Heb je zin om je keramische kennis bij te spijkeren? Ook dan is de korte documentaire over Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen erg geschikt.

Het verhaal achter de collectie van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen

Het Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen is een keramiekmuseum en atelier voor keramische kunst. In het museum leer je over klei en welke toepassingen het materiaal door de eeuwen heen heeft gehad. Wil je ook nog zelf een kunstwerk maken? Dat kan in het atelier door middel van verschillende workshops. Of, zoals ze zelf graag zeggen: “Met de tengels in de klei”.

Voor meer informatie over het museum bezoek je de website. Wil je meer musea vinden in de buurt van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen? In dit overzicht vind je alle musea in Limburg.

De collectie van Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen

Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen