Intro

Bij MuseumTV werken we elke dag op een innovatieve manier aan het in beeld brengen van tentoonstellingen en collecties van musea in heel Nederland. Wij zijn dé plek waar consumenten via video’s hun informatie over tentoonstellingen kunnen vinden. Van het Rijksmuseum en het Van Gogh tot het Marinemuseum en het Louwman Automobiel Museum. Zie voor meer informatie: www.museumtv.nl. Ons kantoor bevindt zich in Amsterdam, dichtbij het Centraal Station, en heeft en fantastisch uitzicht over het IJ.

Werkzaamheden

We zoeken een enthousiaste, zelfstandige, sociale, business development stagiair (m/v) die ons platform komt versterken met het ondersteunen van de business development activiteiten. De werkzaamheden bestaan uit het opzetten en coördineren van CRM systeem, het ondersteunen van de business development manager, maken van sales materiaal. Je zal daarbij worden begeleid door een ervaren manager die je graag coacht en alle ins-and-outs van het vak bijbrengt. Daarnaast is er ruimte voor het bedenken en creëren van je eigen concepten.

Profiel

• Zelfstandig en initiatiefrijk
  • Een echte creatieve regelaar
  • Affiniteit met de culturele sector
  • Punctueel en georganiseerd
  • Minimaal HBO-niveau in 3e of 4e jaar
  • Ervaring met business development en sales

Rijbewijs benodigd: ja

De stageplek is per direct beschikbaar vanaf juli voor de periode van 3 – 5 maanden. De stagevergoeding is 225,- per maand en wordt geregeld via media-stages.

Interesse?

Lijkt het jou leuk om in de zomer of in de herfst mini-documentaires te produceren voor de mooiste musea van Nederland? Neem dan contact op met Marieke van der Donk en stuur je CV en motivatie naar [email protected]