De collectie van het Hildo Krop Museum

In de korte documentaire De collectie van het Hildo Krop Museum zie je de hoogtepunten van het Hildo Krop Museum in een notendop. Weet je nog niet zeker of je het Hildo Krop Museum wil bezoeken? Laat je dan overtuigen door de bovenstaande video. Wil je gewoon meer leren over de beeldhouwer Hildo Krop? Ook dan is deze korte documentaire over het Hildo Krop Museum het kijken waard.

Het verhaal achter de collectie van het Hildo Krop Museum

In deze korte documentaire nemen we je mee in het veelzijdige leven van beeldhouwer Hildo Krop. Van zijn bestaan als bakkerszoon tot de titel van stadbeeldhouwer van Amsterdam: middels de indrukwekkende verzameling van het Hildo Krop Museum volgen we de carrière van Krop op de voet.

Voor meer informatie over het museum bezoek je de website. Ben je benieuwd naar welke andere musea je in de omgeving van het Edams Museum treft? Ga dan naar dit handige museumoverzicht

De collectie van het Hildo Krop Museum

Hildo Krop Museum

Jongeren (12 t/m 26 jaar)€5.00
CJP (18+)€5.00
CJP (t/m 18 jaar)€2.00
Kinderen (tot 12 jaar) Gratis
Museumkaart | ICOM Gratis
VriendenLoterij VIP-KAART Gratis
Kijk voor de meest actuele informatie over de openingstijden en entreeprijzen op de website van het museum.