De collectie van Huis Verwolde

In de korte documentaire De collectie van Huis Verwolde zie je de hoogtepunten van Huis Verwolde in een notendop. Weet je nog niet zeker of je Huis Verwolde wil bezoeken? Laat je dan overtuigen door de bovenstaande video. In de korte documentaire over Huis Verwolde maak je onder meer kennis met het interessante huishouden van familie van der Borch.

Het verhaal achter de collectie van Huis Verwolde

Laat ons je meenemen naar het in de Achterhoek gelegen landgoed Verwolde. Hier staat een prachtige edelmanswoning gebouwd in 1776, omringd door een tuin, een park en het bosgebied Oranjewoud. In dit neoclassistisch huis proef je even hoe het is om te leven als voormalig thee- en specerijenhandelaar.

Voor meer informatie over het museum bezoek je de website. Ben je benieuwd naar welke andere musea je in de omgeving van Laren (Gelderland) treft? Ga dan naar dit handige museumoverzicht

Promo | Huis Verwolde

De collectie van Huis Verwolde

Huis Verwolde
Kijk voor actuele openingstijden en entreeprijzen op de website van Huis Verwolde.