De collectie van het Moco Museum

Het MOCO museum is een boutique museum in Amsterdam en heeft een breed scala aan moderne en hedendaagse kunst die tentoongesteld worden aan een groot publiek. Kunstenaars zoals Banksy, Kaws, The Kid en Studio Irma zijn hier te vinden. Door de grote inspirate en eye-openers, spreekt MOCO Museum een groot publiek aan.

MOCO Masters

MOCO Masters is de permanente tentoonstelling van het museum. Zoals de naam al aangeeft, gaat het om iconen die opvallen vanwege hun uitzonderlijke bijdrage aan kunst en cultuur. Van Andy Warhol tot Jeff Koons en van Keith Harring tot Yayoi Kusama. Je ziet ze allemaal!

Banksy

De tentoonstelling bestaat uit 50 originele werken samengesteld uit privé collecties. Het MOCO Museum heeft vele van zijn iconische werken. Banksy is bekend vanwege zijn streetart, welke over de hele wereld te zien is.  Niemand weet wie hij is, maar iedereen kent zijn werk.

The Kid

MOCO Museum heeft de eerste solotentoonstelling van hedendaagse kunstenaar The Kid. Door de hyperrealistische kunstwerken, krijg je een goed idee hoe volgens hem de wereld er voor staat. ¨Een tentoonstelling die grenzen zal verleggen, medemenselijkheid wakker zal maken en het Museumplein in Amsterdam op zal schudden.¨ aldus het MOCO Museum.

Studio Irma

Met de nieuwe tentoonstelling ¨Reflecting Forward¨ wordt er een nieuwe bewuste manier van leven voorgesteld. Normaal gesproken reflecteer je terug in de tijd, maar deze tentoonstelling laat zien hoe wij de toekomst vormgeven. De tentoonstelling brengt ruimte, mensen en moderne technologie samen.

De collectie van het Moco Museum

Moco Museum