De collectie van het Markiezenhof

In de korte documentaire De collectie van het Markiezenhof maak je kennis met de hoogtepunten van het Markiezenhof in Bergen op Zoom. Weet je nog niet zeker of je het Markiezenhof wil bezoeken? Laat je dan overtuigen door de bovenstaande video. Wil je simpelweg meer leren over de historie van de middeleeuwste stad Bergen op Zoom? Ook dan is de korte documentaire over het Markiezenhof het kijken waard.

Het verhaal achter de collectie van het Markiezenhof

Het museum huisvest een uitgebreide collectie. Niet zo gek, omdat men aan de hand van deze veelheid aan spullen het uitgebreide verhaal van de stad Bergen op Zoom vertelt. Het imposante, middeleeuwse gebouw biedt gelukkig voldoende zalen waarin jij als bezoeker de collectie in je op kunt nemen. Je alvast rustig voorbereiden op deze rijkdom doe je door de bovenstaande, korte documentaire te bekijken.

Voor meer informatie over het museum bezoek je hun website. Ben je benieuwd naar welke andere musea je in de omgeving van Bergen op Zoom treft? Ga dan naar dit handige museumoverzicht

De collectie van het Markiezenhof

Markiezenhof